Klachten & Privacyreglement

Klachten Coaching en Counselling

Graag neem ik je mee in mijn klachten & Privacyreglement. Ben je ontevreden of heb je een klacht over de coaching of counselling, bespreek dat dan allereerst met mij. Via het contactformulier kun je mij een mail sturen.

Ik verwacht dat we er samen uitkomen.

Het is nooit de intentie iemand onheus te bejegenen en ik werk naar professionele standaarden, waarvan respect en integriteit mijn kernwaarden zijn.



Beroepsvereniging klachten en privacy

Komen we er onverhoopt samen toch niet uit, lees dan de klachtenprocedure op de website van de beroepsvereniging waarbij ik aangesloten ben, de LVSC.

Klachten & Privacyreglement



Klachten over trainingen

Heb je een klacht over mij als trainer? Dan geldt eigenlijk hetzelfde. Bespreek het met mij, we komen er vast samen uit.

Mijn trainingen geef ik meestal vanuit een trainingsbureau. Per training kan het dus verschillen welk klachtenreglement van toepassing is. Dit zal per training duidelijk worden gecommuniceerd.

Voor groep/ team coaching en workshops vanuit VrijBlij verwijs ik ook graag naar het klachtenreglement van de LVSC.



Privacy

VrijBlij hanteert AVG richtlijnen omtrent privacy.

De gegevens die ik aan jou vraag in coaching en counselling trajecten of t.b.v. trainingen of workshops worden alleen gebruikt t.b.v. administratieve doeleinden, zoals facturering.

Om te voldoen aan de criteria omtrent registratie voor de beroepsvereniging gebruik ik alleen geanonimiseerde informatie. Ook ten behoeve van intervisie met mijn collega’s bijvoorbeeld. Dit is altijd anoniem.

Jouw mailadres en NAW gegevens voor zover bij mij bekend gebruik ik alleen voor administratieve doeleinden. Ik bewaar deze gegevens voor de belastingdienst maximaal 7 jaar voordat ik ze vernietig.

Download je mijn inspiratieboek of e-book of geef je op een andere manier jouw mailadres aan mij dan gebruik ik dat voor het verzenden van updates of informatie, inspiratiemails en nieuwsbrieven bijvoorbeeld. Zodra je aangeeft dat je hier geen gebruik van wilt maken, stop ik hier direct mee.

Ben je frequent bezoeker van mijn social media kanalen, dan kijk ik naar de functie daarvan voor mijn website. Ik kijk er bijvoorbeeld naar of je via Insta of Facebook bij mij terecht bent gekomen zodat ik mijn uitingen om klanten te bereiken met mijn informatie hierop kan aanpassen.

  • Balans vind je niet. Balans creëer je.
  • Het is nooit te laat om jezelf opnieuw te ontdekken.
  • Zo benieuwd naar wat je te vertellen hebt.

Contact

Voor vragen of een vrijblijvend advies, neem contact op.

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.